Competitie

West! Doet met twee damesteams mee aan de competitie van de Nevobo. De teams trainen op de maandagavond en spelen daarnaast wedstrijden in Amsterdam en de directe omgeving. De teams van West! zijn gemengd qua leeftijd. Er is een stevige ambitie, maar het volleybalplezier staat voorop.

Recreanten

Op de maandagavond trainen er 4 groepen recreanten. De groepen zijn ingedeeld op verschillende niveaus. Na een warming-up en (basis)training wordt er een lekker partijtje gespeeld.
Op vrijwillige basis is het mogelijk deel te nemen aan recreantentoernooien. De nadruk ligt hier op gezelligheid, maar in de wedstrijden kan het er fanatiek aan toegaan. Een voorbeeld hiervan is het recreantentoernooi in Haarlem waar we met 2 teams aan meedoen (Westerstorm en Western). Andere toernooien waar we aan meedoen zijn in het Caland Sportcomplex en de Wethouder Verheijhal.

Ben je nieuwsgierig naar wat West! je te bieden heeft?
Meld je aan om een keer vrijblijvend mee te trainen! Dit kan via ons contactformulier. Ook kan je hier terecht voor eventuele vragen of aanvullende informatie.

Trainingstijden

De trainingen zijn op maandagavond in hal 1 van sportcentrum Caland.

Team Trainingstijd Klasse Trainer Competitieschema en stand
 Dames 1  20:45 – 22:15  5 Theo Peters  Schema en stand
 Dames 2  19:15 – 20:45  5 Hans Haer  Schema en stand

Groep Samenstelling Trainingstijd Trainer
Recreanten 4 dames en heren 19:15 – 20:45 Marcel Bakker
Recreanten 1 dames en heren 20:45 – 22:15 Hans Haer
Recreanten 2 dames en heren 20:45 – 22:15 Ellen van Zoen
Recreanten 3 dames en heren 20:45 – 22:15 Fenny van der Vooren

Voor de contributies zie ons contributie overzicht.