Nijntje beweegdiploma gaat vanaf 17 september weer van start!

SvWest!  » Uncategorized »  Nijntje beweegdiploma gaat vanaf 17 september weer van start!

Nijntje beweeg Diploma

Sportvereniging West! is een turn en volleybalvereniging in het stadsdeel Nieuw West. Tevens geven we sinds maart 2017 nijntje beweeg diploma lessen. Deze beweeglessen zijn ontwikkeld door de KNGU om het jonge kind te helpen bij de motorische en sociale ontwikkeling. De leiding is hiervoor gecertificeerd.

Tijdens de lessen van het nijntje beweeg diploma kunnen peuters en kleuters naar hartenlust balanceren, rollen, klauteren, springen en vangen. Alle basisonderdelen van het bewegen komen aan bod via leuke oefeningen en spelletjes.

Zo leren jonge kinderen op een verantwoorde manier bewegen met veel variatie!

Al deze vaardigheden komen in de toekomst van pas. Bijvoorbeeld bij het voorkomen van (sport)blessures.

Na het volgen van deze lessen kunnen de kinderen op een diploma dag hun diploma halen.

De lessen worden gegeven op de zaterdagochtend in de gymzaal van basisschool Veerkracht, Slotermeerlaan 160.

De les is van 9:00-9:45 uur.

info@svwest.nl

06-29401891 Karin Hasper