Ook de competitiewedstrijden kunnen weer doorgaan

SvWest!  » Uncategorized »  Ook de competitiewedstrijden kunnen weer doorgaan
0 Comments

Afgelopen dinsdag werd tijdens de nieuwe persconferentie duidelijk dat onderlinge competities tussen teams van verschillende volleybalverenigingen weer zijn toegestaan. Dit komt goed uit want de eerste wedstrijden van dit seizoen staan al gepland voor aankomende vrijdag!

Voor de trainers, spelers en officials is er geen beperking in tijdstip. De trainingen en wedstrijden kunnen dus zoals gebruikelijk tot 23u doorgaan.

Publiek en horeca mogen ook weer, maar daarvoor geldt wel een eindtijd van 22u.

Verder blijven de coronamaatregelen nog van kracht: dus buiten het veld mondkapjes dragen, anderhalve meter afstand houden en voor personen vanaf 18 jaar alleen toegang met geldige QR-code.

Bij coronagerelateerde klachten: blijf thuis en laat je testen. Mocht het daardoor moeilijk worden om een team compleet te krijgen: De Nevobo zal de invalregels tijdelijk versoepelen. Ook heeft de rijksoverheid de quarantaineregels aangepast voor het geval je recent in contact bent geweest met een positief getest persoon.