Vrijwilligersfeest SvWest!

SvWest!  » Uncategorized »  Vrijwilligersfeest SvWest!
0 Comments

Op zondag 16 juli 2023 werd er door een aantal leden van SvWest! een gezellige dag voor alle vrijwilligers georganiseerd om hen te bedanken voor het afgelopen jaar. Dit begon met een heel leuk en creatief Cluedo spel, helemaal in volleybalthema met allerlei spelletjes erbij. Hoe meer punten je hierbij met je team haalde, des te meer kwam je te weten over de moord op de Volleyballer. Wie had het gedaan? Waar was het gebeurd? En hoe was het gebeurd? 1 Team wist 2 van de 3 vragen juist te beantwoorden en had een leuk prijsje gewonnen. Daarna was er een heel buffet met genoeg lekkers voor iedereen. Het was een mooie middag/avond met veel leuke gesprekken en gezelligheid! Klik hier voor een fotocollage gemaakt door Arie.